Vilkår og betingelser
1. Bedrift
www.happyflower.no er levert av Happyflower A.S. organisasjonsnummer 919 468 734. Informasjon og bilder på nettsiden eies av selskapet eller partneren og kan ikke kopieres uten tillatelse.
Kontaktinformasjon
Telefonnummer: +47 9841 52 494
E-postadresse: info@happyflower.no
Juridisk adresse: Happyflower Trelast Veien 12 F , Oppegard
2. Priser
Alle priser vises i norske kroner og inkluderer mva. I handlekurven ser du totalprisen inkludert alle avgifter.
3.1 Betaling
Betaling skjer ved valgt betaling i kassen. Betalingsmåten oppgis av Bambora og vi tilbyr kortbetaling, Vipps-betaling og faktura/delbetaling. Korttrekk foretas når varen er sendt.
3.2.1 Faktura og delbetaling
I samarbeid med Collector Bank tilbyr vi en trygg og enkel faktura- og delbetalingsløsning. Tjenesten gir deg en engangskreditt som betaling for dine kjøp. Engangskreditten innebærer at kreditten er knyttet til det enkelte kjøp og at du som forbruker ikke har noe videre utestående kredittforhold til Collector Bank. Mer informasjon og generelle kredittvilkår for betalingsløsningen finner du på bill.collectorpayments.no
Ved valg av faktura er forfallsdatoen 30 dager. Fakturaer sendes til den e-postadressen du har oppgitt eller til din folkeregistrerte adresse avhengig av ditt valg av distribusjonsmetode på kjøpstidspunktet. Ved valg av faktura kan du velge å betale hele beløpet umiddelbart eller alternativt logge inn på bill.collectorpayments.no og søke om delbetalingsavtale.
For å kunne bruke tjenesten må du ha fast og offisiell norsk bostedsadresse ved kjøp og være minst 18 år. Betalingsmåten er kun tilgjengelig for privatpersoner, og forutsetter at du har ivaretatt dine økonomiske forpliktelser og har en god betalingshistorikk.
Det foretas en kredittsjekk i forbindelse med kjøpet. Kredittvurderingen utføres av Collector Bank Payment Services AS, og opplysningene vil ikke bli lagret i nettbutikken hvor kjøpet er gjort. Dine personopplysninger vil kun bli brukt til å avgjøre om du vil gi kreditt eller ikke. Ved forsinket eller manglende betaling tilkommer purregebyr og forsinkelsesrenter og eventuelle kostnader til inkasso.
For fullstendige vilkår for Collector Banks faktura- og delbetalingstjeneste, se lenkene nedenfor:
Collector Banks generelle kredittvilkår for fakturaer og avdrag
3.2.2 Spørsmål knyttet til din faktura eller delbetaling
Collector Banks kundeservice hjelper deg med alle spørsmål vedrørende din faktura eller delbetaling. Ta kontakt med Collector Banks kundeservice via e-post på bill@collectorpayments.no eller på telefon 21 89 63 20, mandag - fredag kl 08.00 - 17.00
Se også FAQ på bill.collectorpayments.no
3.3.3 Tilbakebetaling for faktura- og delbetalingskjøp
Har du betalt faktura eller delbetaling, men senere angrer på kjøpet, har du en fordring på Collector Bank. Collector Bank refunderer beløpet du har betalt etter at vi har mottatt informasjon fra forhandler om godkjent retur. Tilbakebetalingen vil bli gjort til din konto og du må derfor opplyse oss om ditt bankkontonummer og fakturainformasjon.
Ta kontakt med Collector Banks kundeservice via e-post bill@collectorpayments.no eller på telefon 21 89 63 20, mandag - fredag kl 08.00 - 17.00.
3.3.4 Pris
Det kan legges til et fakturagebyr på fakturaen med 30 dagers forfall. Ved delbetaling påløper et månedlig gebyr på kr 39,- og en rente på 21 %. Normalt tilbys delbetaling over 3, 6, 12, 24 eller 36 måneder spesifisert i henhold til kjøpesum.
3.3.5 Gavekort
Gavekortene er gyldige i 6 måneder fra utstedelsesdato og er oppgitt på kortet
1 % av salget kommer fra gavekort
4. Frakt
En fraktkostnad på 105 NOK tilkommer på alle bestillinger
4.1 Leveringsmetoder
Vi har også hjemlevering
4.2 Leveranser
Bestillinger lagt inn før kl 14.00 behandles samme dag og leveres vanligvis innen 1-3 dager. Levering skjer direkte til adressen du har oppgitt ved bestilling
4.3 Skadde varer og reklamasjonsrett
Når du mottar bestillingen din, er det viktig å sjekke varene for skader eller mangler. Skulle varen være skadet eller ødelagt, kan du kontakte oss via info@happyflower.no for nærmere veiledning. Du har 14 dager (for blomstene) og 2 år (for de andre produktene/interiør og dekorasjon) klagerett.
Rett til å klage i henhold til norsk lov.
5. Angrerett
Som kunde har du rett til å angre kjøpet innen 14 dager etter at du har mottatt varene. Angreretten kan kun benyttes dersom varen kan returneres i originalemballasjen, og er i det vesentlige uendret. Du har rett til å åpne pakken og prøve produktet, men det må ikke brukes utover det. Når du benytter deg av angreretten betaler du selv returfrakten
Hvis du benytter deg av retten til å angre kjøpet, refunderer vi hele varebeløpet så snart som mulig, eller innen 30 dager fra datoen vi mottok varene.
Se også Forbrukerrådet eller fjernsalgsloven.
6. Personvern, sikkerhet og personlig informasjon
I forbindelse med bestillingen godtar du at vi lagrer og bruker informasjonen din. Vi gjør dette for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Vi dokumenterer også all kommunikasjon vi har med deg via e-post, for å kunne tilby den tjenesten du forventer av oss. Vi vil ikke dele dine personlige opplysninger med tredjeparter.
7. Kontakt og støtte
Kontakt og support finner du HER Happyflower , Trelast Veien 12F, Oppegård
8. Informasjonskapsler
En informasjonskapsel er en tekstfil som sendes fra et nettsted til datamaskinen hvor den lagres enten i minnet (session cookies) eller som en tekstfil (tekstbaserte cookies). Informasjonskapsler brukes til å lagre påloggingen eller handlekurven mens du surfer på ulike nettsteder. Hvis nettleseren din er satt til å ikke akseptere informasjonskapsler, vil du ikke kunne legge inn noen bestillinger på nettsiden vår. Du kan enkelt endre dette i nettleserinnstillingene. Vær oppmerksom på at vi ikke bruker informasjonskapsler for å lagre personlig informasjon om deg
9.1 Force majeure
Spesielle forhold som ikke er under menneskelig kontroll som krig, omfattende arbeidskonflikt, blokade, brann, miljøkatastrofe, alvorlig smitte som hindrer partene i å oppfylle sine forpliktelser kan frita en part fra forpliktelsene. Et slikt unntak gjelder forutsatt at operasjonen ikke kan utføres under disse forholdene. Den andre parten skal umiddelbart underrettes om omstendighetene ved bruken av denne bestemmelsen
9.2 Endring av kontrakt
Etter at du som kunde har foretatt et kjøp, har vi ingen rett til å endre vilkårene for det aktuelle kjøpet med mindre annet er avtalt.
9.3 Klager
Ved klage, vennligst kontakt oss på info@happyflower.no
1. Bedrift
www.happyflower.no er levert av Happyflower A.S. organisasjonsnummer 919 468 734. Informasjon og bilder på nettsiden eies av selskapet eller partneren og kan ikke kopieres uten tillatelse.
Kontaktinformasjon
Telefonnummer: +47 9841 52 494
E-postadresse: info@happyflower.no
Juridisk adresse: Happyflower Trelast Veien 12 F , Oppegard
2. Priser
Alle priser vises i norske kroner og inkluderer mva. I handlekurven ser du totalprisen inkludert alle avgifter.
3.1 Betaling
Betaling skjer ved valgt betaling i kassen. Betalingsmåten oppgis av Bambora og vi tilbyr kortbetaling, Vipps-betaling og faktura/delbetaling. Korttrekk foretas når varen er sendt.
3.2.1 Faktura og delbetaling
I samarbeid med Collector Bank tilbyr vi en trygg og enkel faktura- og delbetalingsløsning. Tjenesten gir deg en engangskreditt som betaling for dine kjøp. Engangskreditten innebærer at kreditten er knyttet til det enkelte kjøp og at du som forbruker ikke har noe videre utestående kredittforhold til Collector Bank. Mer informasjon og generelle kredittvilkår for betalingsløsningen finner du på bill.collectorpayments.no
Ved valg av faktura er forfallsdatoen 30 dager. Fakturaer sendes til den e-postadressen du har oppgitt eller til din folkeregistrerte adresse avhengig av ditt valg av distribusjonsmetode på kjøpstidspunktet. Ved valg av faktura kan du velge å betale hele beløpet umiddelbart eller alternativt logge inn på bill.collectorpayments.no og søke om delbetalingsavtale.
For å kunne bruke tjenesten må du ha fast og offisiell norsk bostedsadresse ved kjøp og være minst 18 år. Betalingsmåten er kun tilgjengelig for privatpersoner, og forutsetter at du har ivaretatt dine økonomiske forpliktelser og har en god betalingshistorikk.
Det foretas en kredittsjekk i forbindelse med kjøpet. Kredittvurderingen utføres av Collector Bank Payment Services AS, og opplysningene vil ikke bli lagret i nettbutikken hvor kjøpet er gjort. Dine personopplysninger vil kun bli brukt til å avgjøre om du vil gi kreditt eller ikke. Ved forsinket eller manglende betaling tilkommer purregebyr og forsinkelsesrenter og eventuelle kostnader til inkasso.
For fullstendige vilkår for Collector Banks faktura- og delbetalingstjeneste, se lenkene nedenfor:
Collector Banks generelle kredittvilkår for fakturaer og avdrag
3.2.2 Spørsmål knyttet til din faktura eller delbetaling
Collector Banks kundeservice hjelper deg med alle spørsmål vedrørende din faktura eller delbetaling. Ta kontakt med Collector Banks kundeservice via e-post på bill@collectorpayments.no eller på telefon 21 89 63 20, mandag - fredag kl 08.00 - 17.00
Se også FAQ på bill.collectorpayments.no
3.3.3 Tilbakebetaling for faktura- og delbetalingskjøp
Har du betalt faktura eller delbetaling, men senere angrer på kjøpet, har du en fordring på Collector Bank. Collector Bank refunderer beløpet du har betalt etter at vi har mottatt informasjon fra forhandler om godkjent retur. Tilbakebetalingen vil bli gjort til din konto og du må derfor opplyse oss om ditt bankkontonummer og fakturainformasjon.
Ta kontakt med Collector Banks kundeservice via e-post bill@collectorpayments.no eller på telefon 21 89 63 20, mandag - fredag kl 08.00 - 17.00.
3.3.4 Pris
Det kan legges til et fakturagebyr på fakturaen med 30 dagers forfall. Ved delbetaling påløper et månedlig gebyr på kr 39,- og en rente på 21 %. Normalt tilbys delbetaling over 3, 6, 12, 24 eller 36 måneder spesifisert i henhold til kjøpesum.
3.3.5 Gavekort
Gavekortene er gyldige i 6 måneder fra utstedelsesdato og er oppgitt på kortet
1 % av salget kommer fra gavekort
4. Frakt
En fraktkostnad på 105 NOK tilkommer på alle bestillinger
4.1 Leveringsmetoder
Vi har også hjemlevering
4.2 Leveranser
Bestillinger lagt inn før kl 14.00 behandles samme dag og leveres vanligvis innen 1-3 dager. Levering skjer direkte til adressen du har oppgitt ved bestilling
4.3 Skadde varer og reklamasjonsrett
Når du mottar bestillingen din, er det viktig å sjekke varene for skader eller mangler. Skulle varen være skadet eller ødelagt, kan du kontakte oss via info@happyflower.no for nærmere veiledning. Du har 14 dager (for blomstene) og 2 år (for de andre produktene/interiør og dekorasjon) klagerett.
Rett til å klage i henhold til norsk lov.
5. Angrerett
Som kunde har du rett til å angre kjøpet innen 14 dager etter at du har mottatt varene. Angreretten kan kun benyttes dersom varen kan returneres i originalemballasjen, og er i det vesentlige uendret. Du har rett til å åpne pakken og prøve produktet, men det må ikke brukes utover det. Når du benytter deg av angreretten betaler du selv returfrakten
Hvis du benytter deg av retten til å angre kjøpet, refunderer vi hele varebeløpet så snart som mulig, eller innen 30 dager fra datoen vi mottok varene.
Se også Forbrukerrådet eller fjernsalgsloven.
6. Personvern, sikkerhet og personlig informasjon
I forbindelse med bestillingen godtar du at vi lagrer og bruker informasjonen din. Vi gjør dette for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Vi dokumenterer også all kommunikasjon vi har med deg via e-post, for å kunne tilby den tjenesten du forventer av oss. Vi vil ikke dele dine personlige opplysninger med tredjeparter.
7. Kontakt og støtte
Kontakt og support finner du HER Happyflower , Trelast Veien 12F, Oppegård
8. Informasjonskapsler
En informasjonskapsel er en tekstfil som sendes fra et nettsted til datamaskinen hvor den lagres enten i minnet (session cookies) eller som en tekstfil (tekstbaserte cookies). Informasjonskapsler brukes til å lagre påloggingen eller handlekurven mens du surfer på ulike nettsteder. Hvis nettleseren din er satt til å ikke akseptere informasjonskapsler, vil du ikke kunne legge inn noen bestillinger på nettsiden vår. Du kan enkelt endre dette i nettleserinnstillingene. Vær oppmerksom på at vi ikke bruker informasjonskapsler for å lagre personlig informasjon om deg
9.1 Force majeure
Spesielle forhold som ikke er under menneskelig kontroll som krig, omfattende arbeidskonflikt, blokade, brann, miljøkatastrofe, alvorlig smitte som hindrer partene i å oppfylle sine forpliktelser kan frita en part fra forpliktelsene. Et slikt unntak gjelder forutsatt at operasjonen ikke kan utføres under disse forholdene. Den andre parten skal umiddelbart underrettes om omstendighetene ved bruken av denne bestemmelsen
9.2 Endring av kontrakt
Etter at du som kunde har foretatt et kjøp, har vi ingen rett til å endre vilkårene for det aktuelle kjøpet med mindre annet er avtalt.
9.3 Klager
Ved klage, vennligst kontakt oss på info@happyflower.no